יום שלישי, 24 במאי 2011

אמנות עכשווית אנחנו מדברות אליכם

ביום שישי נסגרה תערוכת החורף (המצוינת, יש לציין) של מוזיאון חיפה וכדי לסיים אותה כמו שצריך נערך יריד ברחבת המוזיאון והכניסה הייתה חינם. לבלוג היה עניין אישי באירוע, כפי שציינו בפוסט קודם - http://hacarmelit.blogspot.com/2011/05/blog-post.html - וכמובן שהיינו שם כדי לראות, להנות, לצלם ולקנות.
הדוכנים היו מעניינים ומתוקים וועל אף החום היוקד גרמו לנו חשק להסתכל ולמדוד. היו דוכני ספרים, תכשיטים ובגדים - כולם בבעלות בני העיר.

נתחיל במארגנות האירוע - נטלי (כבר פעם שנייה בבלוג) בחולצה לבנה עם תחרה ששאלה מחברה, ג'ינס ומשקפיים מניו יורק ונעליים של 'מליסה'. היא נראית מתוקה עם סיכה ורודה במקום כפתור ועוד סיכת ראש שמחזירה את נקודת הצבע.
המארגנת השנייה, יעלה, שהיא אוצרת במוזיאון ועמה יוחאי, דוקטור לאמנות. שניהם לבושים מחויט אך יומיומי.
יעלה בחצאית מ'מנגו' וחולצה מ'קסטרו', חולצה ומשקפיים מת"א (לא זכרה בדיוק מאיפה) ובגדיו של יוחאי מהמשביר.
ונעבור לכמה מאנשי הדוכנים:
חן לוין, מעצבת בגדים ותכשיטים (הבלוג מעריץ אדוק ומפציר בכם לעשות חיפוש ולייק בפייסבוק), בבגדים שתפרה וכובע קש מהדוכן של אניצ'ה, מאחוריה חלק מהדוכן שלה.
רוקסי, אהובת הבלוג וחלק ממשפחת אניצ'ה, לובשת שמלת וינטאג' מהחנות ונעליים גבוהות שמוסיפות גזעיות לכל בגד.
גם חלק מאורחי האירוע נתפסו בעדשה:
טליה, שנראית מגניבה במיוחד, עם חולצה לבנה של אמא שלה, משקפיים( שווים ביותר), חצאית וטבעות מH&M
נעליים של 'מליסה', ותיק שקנתה באניצ'ה ממזמן..
יונתן, עם חולצה מלונדון ( אמנם סמל של רכבת תחתית אחרת, אבל הבלוג חש הזדהות ), מכנסיים מ"בארדו סטור" (שגם אגב שווה לכם לבדוק) וסניקרס לבנות. אנחנו חשבנו שהוא נראה לונדוני ושווה.
מעיין לובשת חולצה שמצאה בזבל - מנהג שהבלוג מחבב עד מאוד ומעודד אותכם לאמץ, תיק תואם להפליא מאניצ'ה ומשקפי שמש של מארק ג'ייקובס.
צמד הבלוג משתדל שלא לצלם את חבריו וחברותיו שוב ושוב, אבל פשוט לא יכולנו להתעלם מהטייץ של יעל, צבעוני מגניב והיפי, אבל משולב עם סטרפלס וחצאית עפרון בשחור, כך שהוא דומיננטי אך לא צועק יותר מדי.
ולסיום, על רקע חדר רחב ידיים בתוך המוזיאון, דפנה בשמלה יפיפייה בסגול-ורוד מאניצ'ה (שממש שולטת בפוסט הפעם), יחד עם שרשרת לב מפלסטיק שנקנתה בהדר ומהווה תוספת מושלמת לשמלה.
נהנו מאוד מהאירוע ומהאנשים הצבעוניים שהיו שם ונשמח לשמוע על אירועים נוספים מסוג זה, ונאמר, כל היודע דבר על כך, אנא שלחו לנו אימייל (מופיע בצד ימין)

שבוע נהדר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה