יום שישי, 3 ביוני 2011

Look At Me!

תעוזה


אנחנו מאוד מעריכות אנשים עם סגנון ייחודי, שלא מפחדים לתת לאישיות שלהם ביטוי חיצוני בעזרת הלבוש.

יש כל מיני סוגים של תעוזה, אנשים שנותנים ביטוי לאהבות והעיסוקים שלהם כמו מוזיקה, אמונות שונות ודרכי חיים. יש גם אנשים שפשוט רוצים לבלוט ועושים זאת בעזרת בגדים בצבעים והדפסים לא שגרתיים.

הפעם אנחנו נותנות לכם אוסף דוגמאות של אנשים שבלטו בנוף המקומי.


הגר, שנתפסה באניצ’ה, בלבוש בסיסי אבל עם המון אישיות, שני הדפסים גדולים בצבעים בולטים ושיער ג’ינג’י יפהפה מה שלא נותן בכלל את האפשרות לא להביט בה.

חולצה- פול אנד בר גברים, ג’ינס- תמנון, נעליים- לונדון והתיק המושלם מחנות בת”א שהיא לא יודעת את שמה.


גם את איילת צילמנו באניצ’ה בוסט עם שילוב הדפסים שלא רואים כל יום (הבלוג ישמח לאחד משלו) משולב עם שמלה קיצית בגזרה מעניינת, שניהם מחנויות יד שניה. ובכלל, איילת מספרת שהיא מחפשת פריטים מעניינים בחנויות יד שניה ברחבי הארץ והעולם, וכך שומרת על מראה שמעניין אותה ואותנו.


למשל התיק המשגע שלה הגיע מניירובי.


ויש גם אנשים שמעיזים בשילוב צבעים ססגוני (ובכלל “קולר בלוק” הוא טרנד חם לקיץ) כמו למשל בילה, שהבלוג חרף נפשו כדי לצלם, בילה ברחה מהר פן הרמזור הירוק יתחלף ולכן אנחנו לא יודעות מאיפה הבגדים.

אהבנו ביותר את השילוב, שקצת הזכיר לנו את סופרמן, וגם ההקפדה על נעליים בצבע תואם כבשה אותנו.


אופנה היא לא רק הביגוד, אלא החזות כולה, השיער, האיפור וגם הקעקועים. כמו במקרה של מאירה, שרק הייתה בעבודה ולכן לבושה בפשטות (באופן יחסי לעצמה) למרות זאת היא מקפידה על הדפס נמר בכל מקום שרק אפשר, אפילו בטלפון שלה.

אבל גולת הכותרת במראה שלה, הוא תמיד הקעקועים המרשימים שלה, שהיא מנסה לחשוף כמה שיותר.


בני נוער הם דוגמא מצוינת לאופנה חסרת פשרות שרק מנסה לפרוץ מחסומים ולהתבלט.

.את הנער הגי’נג’י הזה צילמנו כבר לפני המון זמן בקניון לב המפרץ ולא יצא לנו לפרסם עד עכשיו

אפשר לראות כיצד המוזיקה שהוא שומע משפיעה על סגנונו, הג’קט הגדול, השלדים על החולצה, וכמובן הנעליים עם הפלטפורמות האימתניות (מהחנות נוקס בת”א) כולם משקפים את סצנת המטאל.


וזו סתיו שצלימנו באישון ליל במרכז הכרמל, היא לא נותנת מנוחה לעיניים באיפור ושיער מושקעים, תיק ניטים מתנפח, נעליים מנוקס שהוסיפה להן כיסוי שעשתה בעצמה וג’קט מגניב. אנחנו רק יכולות להצטער שלא פגשנו אותה בזמן לפוסט הפאנק.


סופ”ש מיוחד לכולכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה