יום ראשון, 8 במאי 2011

נשים נשים

שבנו אליכם מהפגרה שנמשכה טיפה יותר מן הצפוי, למרות ה"מנוחה" מהבלוג לא נעדרנו מהרחובות והרי התוצאות –

החלטנו לפצוח ברשומה על טהרת המין הנשי. לנשים בכלל, ובארץ בפרט, יש הרבה יותר אפשרויות לבוש, חופש של צבעים וגזרות מאפשר לגברים (אפלייה שיש לתקן) שאמנם יכול לבלבל אך מאפשר גם המון ביטוי עצמי ואינדיווידואליות גם כאשר לובשים פריטים מן הרשתות הגדולות.

כנרת צולמה ליד בורקס העגלה, בסטייל פשוט ושיקי, הצבע השחור שולט אך נשבר על-ידי צעיף צבעוני ומתוק (צעיף משי אמיתימסין), בנוסף אהבנו את הנעליים שנקנו ב"בהונות" (אנחנו עדיין נהנות מטרנד האוקספורד שממשיך להוסיף ניחוח אירופאי לכל הופעה). שמלת טוניקה - H&M, ז'קט - ZARA.

ואם כבר ניחוח אירופאי, עוד מישהי שהעלתה באפינו ריח בגט טרי, הבחורה המתוקה (ששכחנו את שמה..) שצולמה לאחר הופעה בעיר התחתית. ז'קט מחוייט בסגנון מלחי, שמלת נקודות באורך מחמיא, נעלי עקב שחורות קלאסיות ואפילו אייפל קטן על התיק.

בערב קריר במרכז הכרמל נתקלנו בבחורה החיננית הזו, לובשת שמלת ערב שחורה בגזרת "טוויגי" יחד עם גרביוני רשת ומגפיים ששוברים את המתיקות וזורקים את המראה לעבר הרוק'נרול.

עוד בחורה שמשלבת בין סגנונות היא יקירת הבלוג אפרת. תוספת נהדרת לעיר חיפה ואבדה קשה לבאר שבע, מצולמת באניצ'ה עם שני קומבינזונים שקנתה בחנות, גרביים מתוקות/סקסיות/מעוררות קנאה, נעלי הוינטאג' גם הן יד שנייה.
ורק כדי שתוכלו להעריך באמת את שלל התיאורים שהשלכנו על הגרביים, הרי לכם תקריב -

ולסיום, נקודה למחשבה – שמתם לב שכמעט ורק נשים לובשות הדפסי נקודות?

הבלוג תוהה מדוע.. ספקולציות יתקבלו בברכה.

הנה שתי נשים בשמלות מנוקדות:

מורן בסריג אוברסייז' ורוד עם נקודות שחורות ונעליים מדליקות ממנגו.


ואמה שהגיעה לאוניברסיטת חיפה מקליפורניה כחלק מפרויקט חילופי סטודנטים, לבושה בסגנון פשוט ומשלבת צבעים עזים עם גוונים כהים יותר וכך שומרת על הסגנון שלה יומיומי ולא מוגזם.

זהו בינתיים! מבטיחות בקרוב פוסט שיוקדש לגברברי חיפה..

ועכשיו לעדכון קצר – ביום שישי ה20- למאי ייערך אירוע סגירת תערוכה במוזיאון חיפה לאמנות (מצורף הפלייר, התמונה מעשה ידינו) וכמו כן אנחנו נהיה שם כדי לסקר את האירוע אופנתית.

כולם מוזמנים!!


תגובה 1:

  1. מאוד אהבתי את המאמר! ולגבי הנקודות אני חושבת שמדובר באפקט ויזואלי, כלומר הקודות מעוותות את המבט ולא מאפשר לבחון באופן מדויק את הגזרה, כלומר אפשר להסתיר קלוגרמים מיותרים מתחת לנקודות...אגב לא במקרה של הבנות כאן כנרא.

    השבמחק