יום ראשון, 15 במאי 2011

כחול ולבן


כבר 63 שנים שבית ישראל יוצא לחגוג ביום העצמאות - פעם בריקודי הורה ולבוש סרפן והיום בפאנק והמון בלגן. מאוד רצינו לצלם רק אנשים בכחול ולבן אבל היו גם מגניבים שחרגו מצבעי הדגל ולא יכולנו לתת להם לחמוק מהעדשה.
את יום העצמאות 2011 אנחנו בילינו בגן האם, אנחנו יודעות שהיו המון במות ברחבי העיר אך בחרנו בבמה שבמרכז הכרמל פשוט כי לא יכולנו לסרב להופעת האיחוד של "קילר הלוהטת", יורם מארך רייך לא אכזב..

נתחיל בנימה פטריוטית ביותר: הבנות אנה ואולגה שעיצבו לעצמם תלבושות עצמאות (ואם אתם תוהים, לא, הן לא ילדות הורה)
לנו נותר רק להגיד שאפו על ההשקעה.

את דלית, מעצבת פנים, משכנו לרגע מהמשפחה שלה לצורך תיעוד השמלה הנהדרת הזו, בכלל המראה שלה היה מעניין - הנעליים והתיק יפים ומשלימים את ההופעה. לדבריה את כל הביגוד קנתה בתל אביב אך לא ציינה חנויות ספציפיות.

טוויסט אחר על סטייל הכחול-לבן הגיע ממרים הלבושה במעיין בוהו-שיק סמרטוטי וחביב שעובד עליה מצוין.

ואם לא בצבעי הדגל אז לפחות בפסים - קבלו את סשה ולינור שעושות את זה פשוט מקסים:

ולפני שנראה לכם את הגבר הראשון והיחיד בפוסט (לא כולל אלו שהופיעו על הבמות..), נפנה בקריאה נואשת לגברי האומה: אנחנו לא מבקשות הרבה - רק טיפה יותר השקעה ומגוון. כל הגברים שראינו באותו ערב (ותאמינו לנו שעברו ובחנו את ההמון החולף) נראו אותו הדבר: ג'ינס+חולצת טי-שרט/כפתורים עם הדפס פסים/משבצות. כל תיק, חגורה או נעליים עם טיפה ייחוד יכולים לשדרג הופעה סתמית ולשווה צילום. הנה ג'וני שעשה בדיוק את זה - ג'ינס וחולצת פסים והוסיף גם ז'קט בצבע לא שגרתי ותיק מעניין. ישר כוח, כן ירבו.

תכירו את ליאת, נערת רוק מודל 2011 - באודם בוהק, שיער מגניב, חולצה סקסית ונעליים שוות - היא מגישה לנו לוק מושלם ומוקפד עם סילואט נקי.

ובמקרה שטרם שמתם לב, לבלוג יש אובססיית נעליים קלה, הנה קלוס-אפ:

בזמן הדג נחש ציוו עלינו לזוז, נתקלנו בנסטיה החייכנית, לבושה שמלת מקסי אביבית ושמיימית מH&M.
לא כל אחת יכולה ללבוש שמלה עם כל כך הרב ווליום ובכזו חינניות.

אחרונה חביבה היא מורן, שהבלוג אוהב אותה ממש ממזמן, בה נתקלנו כבר קרוב לשעות הבוקר, כשמרססי הספריי כבר הלכו לישון. היא בלבוש קוקטי בכחול-לבן על רקע שרידי הקצף של עוד יום העצמאות שחלף.

החג הבא הוא ל"ג בעומר, זהו היום היחיד בשנה שאנחנו ממליצות לא להשקיע בלבושכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה