יום שלישי, 24 במאי 2011

אמנות עכשווית אנחנו מדברות אליכם

ביום שישי נסגרה תערוכת החורף (המצוינת, יש לציין) של מוזיאון חיפה וכדי לסיים אותה כמו שצריך נערך יריד ברחבת המוזיאון והכניסה הייתה חינם. לבלוג היה עניין אישי באירוע, כפי שציינו בפוסט קודם - http://hacarmelit.blogspot.com/2011/05/blog-post.html - וכמובן שהיינו שם כדי לראות, להנות, לצלם ולקנות.
הדוכנים היו מעניינים ומתוקים וועל אף החום היוקד גרמו לנו חשק להסתכל ולמדוד. היו דוכני ספרים, תכשיטים ובגדים - כולם בבעלות בני העיר.

נתחיל במארגנות האירוע - נטלי (כבר פעם שנייה בבלוג) בחולצה לבנה עם תחרה ששאלה מחברה, ג'ינס ומשקפיים מניו יורק ונעליים של 'מליסה'. היא נראית מתוקה עם סיכה ורודה במקום כפתור ועוד סיכת ראש שמחזירה את נקודת הצבע.
המארגנת השנייה, יעלה, שהיא אוצרת במוזיאון ועמה יוחאי, דוקטור לאמנות. שניהם לבושים מחויט אך יומיומי.
יעלה בחצאית מ'מנגו' וחולצה מ'קסטרו', חולצה ומשקפיים מת"א (לא זכרה בדיוק מאיפה) ובגדיו של יוחאי מהמשביר.
ונעבור לכמה מאנשי הדוכנים:
חן לוין, מעצבת בגדים ותכשיטים (הבלוג מעריץ אדוק ומפציר בכם לעשות חיפוש ולייק בפייסבוק), בבגדים שתפרה וכובע קש מהדוכן של אניצ'ה, מאחוריה חלק מהדוכן שלה.
רוקסי, אהובת הבלוג וחלק ממשפחת אניצ'ה, לובשת שמלת וינטאג' מהחנות ונעליים גבוהות שמוסיפות גזעיות לכל בגד.
גם חלק מאורחי האירוע נתפסו בעדשה:
טליה, שנראית מגניבה במיוחד, עם חולצה לבנה של אמא שלה, משקפיים( שווים ביותר), חצאית וטבעות מH&M
נעליים של 'מליסה', ותיק שקנתה באניצ'ה ממזמן..
יונתן, עם חולצה מלונדון ( אמנם סמל של רכבת תחתית אחרת, אבל הבלוג חש הזדהות ), מכנסיים מ"בארדו סטור" (שגם אגב שווה לכם לבדוק) וסניקרס לבנות. אנחנו חשבנו שהוא נראה לונדוני ושווה.
מעיין לובשת חולצה שמצאה בזבל - מנהג שהבלוג מחבב עד מאוד ומעודד אותכם לאמץ, תיק תואם להפליא מאניצ'ה ומשקפי שמש של מארק ג'ייקובס.
צמד הבלוג משתדל שלא לצלם את חבריו וחברותיו שוב ושוב, אבל פשוט לא יכולנו להתעלם מהטייץ של יעל, צבעוני מגניב והיפי, אבל משולב עם סטרפלס וחצאית עפרון בשחור, כך שהוא דומיננטי אך לא צועק יותר מדי.
ולסיום, על רקע חדר רחב ידיים בתוך המוזיאון, דפנה בשמלה יפיפייה בסגול-ורוד מאניצ'ה (שממש שולטת בפוסט הפעם), יחד עם שרשרת לב מפלסטיק שנקנתה בהדר ומהווה תוספת מושלמת לשמלה.
נהנו מאוד מהאירוע ומהאנשים הצבעוניים שהיו שם ונשמח לשמוע על אירועים נוספים מסוג זה, ונאמר, כל היודע דבר על כך, אנא שלחו לנו אימייל (מופיע בצד ימין)

שבוע נהדר!

יום ראשון, 15 במאי 2011

כחול ולבן


כבר 63 שנים שבית ישראל יוצא לחגוג ביום העצמאות - פעם בריקודי הורה ולבוש סרפן והיום בפאנק והמון בלגן. מאוד רצינו לצלם רק אנשים בכחול ולבן אבל היו גם מגניבים שחרגו מצבעי הדגל ולא יכולנו לתת להם לחמוק מהעדשה.
את יום העצמאות 2011 אנחנו בילינו בגן האם, אנחנו יודעות שהיו המון במות ברחבי העיר אך בחרנו בבמה שבמרכז הכרמל פשוט כי לא יכולנו לסרב להופעת האיחוד של "קילר הלוהטת", יורם מארך רייך לא אכזב..

נתחיל בנימה פטריוטית ביותר: הבנות אנה ואולגה שעיצבו לעצמם תלבושות עצמאות (ואם אתם תוהים, לא, הן לא ילדות הורה)
לנו נותר רק להגיד שאפו על ההשקעה.

את דלית, מעצבת פנים, משכנו לרגע מהמשפחה שלה לצורך תיעוד השמלה הנהדרת הזו, בכלל המראה שלה היה מעניין - הנעליים והתיק יפים ומשלימים את ההופעה. לדבריה את כל הביגוד קנתה בתל אביב אך לא ציינה חנויות ספציפיות.

טוויסט אחר על סטייל הכחול-לבן הגיע ממרים הלבושה במעיין בוהו-שיק סמרטוטי וחביב שעובד עליה מצוין.

ואם לא בצבעי הדגל אז לפחות בפסים - קבלו את סשה ולינור שעושות את זה פשוט מקסים:

ולפני שנראה לכם את הגבר הראשון והיחיד בפוסט (לא כולל אלו שהופיעו על הבמות..), נפנה בקריאה נואשת לגברי האומה: אנחנו לא מבקשות הרבה - רק טיפה יותר השקעה ומגוון. כל הגברים שראינו באותו ערב (ותאמינו לנו שעברו ובחנו את ההמון החולף) נראו אותו הדבר: ג'ינס+חולצת טי-שרט/כפתורים עם הדפס פסים/משבצות. כל תיק, חגורה או נעליים עם טיפה ייחוד יכולים לשדרג הופעה סתמית ולשווה צילום. הנה ג'וני שעשה בדיוק את זה - ג'ינס וחולצת פסים והוסיף גם ז'קט בצבע לא שגרתי ותיק מעניין. ישר כוח, כן ירבו.

תכירו את ליאת, נערת רוק מודל 2011 - באודם בוהק, שיער מגניב, חולצה סקסית ונעליים שוות - היא מגישה לנו לוק מושלם ומוקפד עם סילואט נקי.

ובמקרה שטרם שמתם לב, לבלוג יש אובססיית נעליים קלה, הנה קלוס-אפ:

בזמן הדג נחש ציוו עלינו לזוז, נתקלנו בנסטיה החייכנית, לבושה שמלת מקסי אביבית ושמיימית מH&M.
לא כל אחת יכולה ללבוש שמלה עם כל כך הרב ווליום ובכזו חינניות.

אחרונה חביבה היא מורן, שהבלוג אוהב אותה ממש ממזמן, בה נתקלנו כבר קרוב לשעות הבוקר, כשמרססי הספריי כבר הלכו לישון. היא בלבוש קוקטי בכחול-לבן על רקע שרידי הקצף של עוד יום העצמאות שחלף.

החג הבא הוא ל"ג בעומר, זהו היום היחיד בשנה שאנחנו ממליצות לא להשקיע בלבושכם.

יום ראשון, 8 במאי 2011

נשים נשים

שבנו אליכם מהפגרה שנמשכה טיפה יותר מן הצפוי, למרות ה"מנוחה" מהבלוג לא נעדרנו מהרחובות והרי התוצאות –

החלטנו לפצוח ברשומה על טהרת המין הנשי. לנשים בכלל, ובארץ בפרט, יש הרבה יותר אפשרויות לבוש, חופש של צבעים וגזרות מאפשר לגברים (אפלייה שיש לתקן) שאמנם יכול לבלבל אך מאפשר גם המון ביטוי עצמי ואינדיווידואליות גם כאשר לובשים פריטים מן הרשתות הגדולות.

כנרת צולמה ליד בורקס העגלה, בסטייל פשוט ושיקי, הצבע השחור שולט אך נשבר על-ידי צעיף צבעוני ומתוק (צעיף משי אמיתימסין), בנוסף אהבנו את הנעליים שנקנו ב"בהונות" (אנחנו עדיין נהנות מטרנד האוקספורד שממשיך להוסיף ניחוח אירופאי לכל הופעה). שמלת טוניקה - H&M, ז'קט - ZARA.

ואם כבר ניחוח אירופאי, עוד מישהי שהעלתה באפינו ריח בגט טרי, הבחורה המתוקה (ששכחנו את שמה..) שצולמה לאחר הופעה בעיר התחתית. ז'קט מחוייט בסגנון מלחי, שמלת נקודות באורך מחמיא, נעלי עקב שחורות קלאסיות ואפילו אייפל קטן על התיק.

בערב קריר במרכז הכרמל נתקלנו בבחורה החיננית הזו, לובשת שמלת ערב שחורה בגזרת "טוויגי" יחד עם גרביוני רשת ומגפיים ששוברים את המתיקות וזורקים את המראה לעבר הרוק'נרול.

עוד בחורה שמשלבת בין סגנונות היא יקירת הבלוג אפרת. תוספת נהדרת לעיר חיפה ואבדה קשה לבאר שבע, מצולמת באניצ'ה עם שני קומבינזונים שקנתה בחנות, גרביים מתוקות/סקסיות/מעוררות קנאה, נעלי הוינטאג' גם הן יד שנייה.
ורק כדי שתוכלו להעריך באמת את שלל התיאורים שהשלכנו על הגרביים, הרי לכם תקריב -

ולסיום, נקודה למחשבה – שמתם לב שכמעט ורק נשים לובשות הדפסי נקודות?

הבלוג תוהה מדוע.. ספקולציות יתקבלו בברכה.

הנה שתי נשים בשמלות מנוקדות:

מורן בסריג אוברסייז' ורוד עם נקודות שחורות ונעליים מדליקות ממנגו.


ואמה שהגיעה לאוניברסיטת חיפה מקליפורניה כחלק מפרויקט חילופי סטודנטים, לבושה בסגנון פשוט ומשלבת צבעים עזים עם גוונים כהים יותר וכך שומרת על הסגנון שלה יומיומי ולא מוגזם.

זהו בינתיים! מבטיחות בקרוב פוסט שיוקדש לגברברי חיפה..

ועכשיו לעדכון קצר – ביום שישי ה20- למאי ייערך אירוע סגירת תערוכה במוזיאון חיפה לאמנות (מצורף הפלייר, התמונה מעשה ידינו) וכמו כן אנחנו נהיה שם כדי לסקר את האירוע אופנתית.

כולם מוזמנים!!