יום ראשון, 3 ביולי 2011

אורבניות הררית

אחד המאפיינים הבולטים של חיפה הוא "לחיות בעיר- להרגיש בכפר" בעיקר אם אתם חיים בקרבת ואדי, מתעוררים עם ציוץ הציפורים ונרדמים עם יללת התנים (ובמקרים מסוימים, כמו שלי, גם שאגת האריה מגן החיות).
למרות המציאות החצי כפרית של עירנו, יש בה אנשים שחיים את האורבניות, וגורמים לכל השאר תחושה קוסמופוליטית מסוימת. הם מארגנים מסיבות והופעות, מקימים גלריות ובתי קפה וחולמים להביא את לונדון וברלין לכאן, ולא לעבור לשם (או לת"א).

אופנה אורבנית היא לא דבר מוגדר, אין דרך אחת להתלבש לפיה, האדם באמת עושה את הבגד במקרה הזה. יש בה המון שימוש בפריטים ססגוניים שמתאימים מאוד לחיי לילה, ולעיתים חסרי שימוש פרקטי (הרי בעיר אנחנו לא מתלבשים כדי לצאת לשדה) כמו משקפיים ללא עדשות, טבעות ענק וכו'..
הנה כמה אנשים עם שיק אורבני שקפץ לעיני:


את גיא, צלם צעיר, פגשתי במנדרין במרכז הכרמל. מצלמתי מאותגרת לילית והוא הציע לי לצלם במצלמה המשוכללת שלו (אי אפשר להשוות בכלל באיכות התמונה.תודה!). הוא לובש מכנסיים בצבע לא שגרתי ווסט מחויט שמוסיף אישיות לכל ההופעה. גם התספורת שלו מצאה חן בעיני ביותר.


וסט- H&M, מכנסיים- מיפן, נעליים- ג'יפה



קלוז אפ על הנעליים והסוליות המאוירות שלהן (הנה דוגמא לעיטור לא פרקטי בעליל שבכל זאת עושה את הנעל כ"כ כיפית):


ובמקרה לחלוטין צילמתי עוד צלמת. זוהי ספילי, המתעדת הרשמית של סצינת הדאב סטפ בחיפה. צולמה ב"ברשקה" בגרנד קניון, בעודה מתלבטת אם לקנות את הבלייזר הכחול הזה (מקווה שכן). היא העידה על עצמה שהיא אורבנית מאוד בסטייל שלה, המון מכנסיים וסניקרס, ושהיא לא מתקרבת לוינטאג'. אנחנו לא רואות עין לעין במקרה הזה, אבל מהסטייל הכללי ומהתיק המגניב לא יכולתי להתעלם (בד"כ כלל רואים אותם בצבעיים נאונים, ודווקא החום נראה כמו המקור).

יובלה נתפסה ליד בי"ס ראלי. יש לי תחושה שכבר צילמתי אותה בפוסט פורים, אבל אני לא בטוחה. היא כבשה אותי עם השיער המגניב, מעין קרואלה דויל מרדנית (ובאופן מתאים התיק בהדפס חיה). הסטייל שלה מיוחד, צבעוני ומלא הומור. משקפיים בלי עדשות כבר אמרתי?
טבעות ומשקפיים- TWENTYFOURSEVEN, חולצה- מחבר, נעליים- ג'יפה, תיק- שוק הכרמל, חגורה- קסטרו.

שלי צולמה כבר די מזמן, בפסטיבל גבינות ויין שנערך באודיטוריום. היא חיפאית בהשהיה כיוון שהיא סטודנטית לעיצוב חלונות ראווה באיטליה (מגניב!). הבגדים שלה מוקפדים ובצבעים כהים, ג'קט בסגנון צבאי אבל בלי עיטורים מיוחדים, כך שאת תשומת הלב לוקחים האקססוריז. סרט ענק על הראש (שמונח בקפידה על תספורת בוב מחומצנת ושווה). נעליים בסגנון חצי ספורטיבי חצי בובתי בצבע אפור שהותאם לתיק הקלאץ' המנצנץ. והמון צמידים וטבעות להשלמת המראה שיתאים כמעט לכל אירוע!

קלוז אפ על התספורת והסרט:


הקלאץ', הטבעות והלק המגניב:




זהו להפעם. חציו השני של הבלוג מוסרת דרישת שלום ממעבר לים. השמועה אומרת שהיא מצלמת לנו פאפרצי של אירופאים!




2 תגובות:

  1. בלוג נהדר.
    אני אוהב את האינפוט האישי שלך ושמחתי להיות חלק.
    מקווה שעוד אנשים יכירו אותו ויהנו מהכתיבה שלך (:

    גיא (הצלם)

    השבמחק
  2. תודה רבה :) לא שאלתי אם יש לך בלוג או פליקר לצילומים שלך. אשמח לראות

    השבמחק