יום שבת, 26 במרץ 2011

בלי מסכות

בכל פורים יש גם את אלה שמסרבים להתחפש, כל אחד וסיבתו שלו, אנחנו בוחרות שלא להחרים אותם ולהראות לכם את מיטיבי הלכת של אלה הבוחרים להישאר בעורם בעת ששאר העולם מתחבא מאחורי מסיכות ותחפושות לתפארת.


הבחורה המקסימה הזו קפצה לאניצ'ה ביום שישי של פורים (שגם היה יום הולדת שנתיים לחנות). את התיק היא קנתה בחו"ל והוא בכלל מיועד למחשב נייד, אך הוא כה מהמם שהוא מתאים לשימוש ביום-יום. התלהבנו גם מהגרביונים המיוחדים שלה.



לי, תלמידת תיכון ויצ"ו, מגניבה תמיד עם האקססורי המושלם - שיער שלא ניתן להתעלם ממנו. ובכל זאת, היא גם מתלבשת היטב בסגנון אינדי-רוק קליל, ונציין את המשקפיים השווים.



את דימה פגשנו בבוקר יום שישי, לבושה בסגנון נינוח ורומנטי (הבלוג בעד פפיונים, בכל עת ובכל מקום).



שושי, בעלת בוטיק "אניצ'ה" במרכז הכרמל, בוסית וחברה לתפארת, אוהבת במיוחד את סגנון השכבות בחורף - כמה שיותר בגדים צעיפים ועליוניות. לא שאלנו, אך אנחנו יכולות לומר בבטחה - הכל נקנה באניצ'ה.



שירי, שהסתובבה בכוורת הדבורים, לרגע חשבנו שאולי התחפשה בסגנון כיפה-אדומה-פיפטיזית, אך כשנשאלה אמרה שזהו הסגנון שלה. צבעי האדום והכחול - השילוב הקדוש, עובד עליה נהדר והיא נראית מתוקה כדבש.



ניר, עם חולצת וינטאג' שנות ה-70 והמעיל של אביו משרבורג (הזכורה מהסרט "מטריות שרבורג" שבשבילנו הוא סרט מכונן מבחינה אופנתית בכיכובה של קתרין דנב).



נועה אמנם לא התחפשה, אבל בארכיפרחיטורה היא החליפה לא פחות משלושה כובעים, מה שהופך אותה מבחינתו לכובענית מטורפת. צילמנו את הכובע המועדף עלינו מביניהם.



עוד מאותו אירוע - מצאנו את רוני שגרמה לנו לחלום על סן פרנסיסקו של שנות ה-60. תשומת הלב לפרטים - האדום שקופץ לעין ומשמח לבב אנוש, והמראה הכללי הנונשלנטי עשה לנו חשק לשים פרחים בשיער.



באנונימית הזו התאהבנו ממבט ראשון, בחיוך הכובש, בסטייל המוקפד אך הקליל, גם רטרו וגם מודרני, נשי אך מגניב או בקיצור - יש לך תכניות לסופ"ש הקרוב?

בזאת סיימנו את סאגת פורים! מאז חווה רבות ונפלאות.. כל זאת בקרוב מאוד!
בינתיים שיהיה לכולם שבוע נפלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה