יום שני, 21 במרץ 2011

אדר א

פורים, החג של החגים בשביל המתלבשים הנועזים, הפעם הזאת בשנה שמותר ללבוש מה שרוצים, מה שלא היינו מעיזים באף יום אחר. השנה פורים ארוך במיוחד, התחיל בחמישי ונגמר היום, יום שני. כך שאנחנו מקוות שניצלתם כל כובע מוזר וקשת מהודרת ששוכבים לכם בארון כל השנה ומעלים אבק.

אנחנו בילינו את הימים בחיפוש אחר מחופשים ומחופשות שילכדו את מבטנו, וכמה מצאנו! לא נוכל להכניס את כולם לפוסט אחד, ולכן פורים יינתן לכם בהמשכים.

נתחיל עם יום שישי בצהריים, וכל התיכוניסטים שמגיעים למרכז הכרמל כדי לראות ולהראות בתלבושות השונות. כיכבו כמובן שמלות המיני והעקבים (אצל שני המינים).

אלה מישל ושיר, שהתחפשו לקוסמת ומכשפה. אהבנו שהמכשפה היא בעצם שמלה שחורה קלאסית ונעלי אוקספורד, שבטח באות לשימוש ביום יום, וכאן הן בתפקיד קסום שעובד נהדר.


לילך התחפשה למרקו, והשקיעה בקשת ועליה דמותו של קופיפו, והסתובבה עם מכתב הממוען "לאמא". כמה חמוד!


תמר, המקורבת משפחתית למחצית הבלוג, התחפשה לחושך (בסגנון פילם נואר) הכובע מארה"ב, והשמלה רנואר שלפני כמה שנים. מוכיחה שאפשר להראות סקסית בלי לחשוף הרבה.



וכמסורת פורים, בנים בחצאיות קצרות, הפעם בתור סקוטים חביבים. אלה אנדי, בר ויונתן.


דנה, התחפשה לכובען המטורף,תחפושת פופלארית שבהחלט צברה עוד קצת תאוצה בגלל ג'וני דפ. אהבנו מאוד את מחוך הפאייטים הכתומים שלה.


בר, השקיעה ביותר והתחפשה לקייטי פרי, כולל סופגניות במקומות אסטרטגיים. אהבנו, בעיקר כי בחנויות ראינו רק תחפושות של ליידי גאגא, וג'סטין ביבר.

מיתר התחפשה לאמא אדמה, בתחופשת מושקעת עם נגיעות של טולקין ושאר ספרי פנטזיה. מקסים ומרשים.



הקטנטונת הזו, היא נעמי שהתחפשה להודית.פשוט לא יכולנו לעמוד במתיקות הזו!



קרין התחפשה למרשמלו, הרעיון יפה והביצוע אסתטי, היינו מוסיפות עוד כמה מרשמלואים, סתם כדי שיהיה מה ללעוס אם משלוח המנות היה מאכזב.



יש גם אנשים שלא מגבילים את עצמם לתחפושת מוגדרת, ועוטים על גופם מכל הבא ליד.

טל, התחפש למשהו בסגנון בריטניה, הפנים כמו הדגל והבגדים כמו חבר בלהקת בריט פופ. מגניב ביותר. את הקרניים הוא הוסיף כי היה צריך עוד משהו אדום להשלמת המראה.

שירה תפרה את השמלה הכסופה הזו בעצמה, מרשים כשלעצמו, והפאה הורודה המושקעת הוזמנה באיביי (על ידי חברה). אנחנו תמיד בעד כל מי שמספיק להזמין מאיביי משהו לתאריך ספציפי, לנו זה עוד לא הצליח.


מבטיחות לחזור ממש בקרוב עם עוד המון תלבושות ותחפושות מרחבי העיר! חג שמח!

2 תגובות:

  1. חמוד. אבל אין ספק שתחפושת הפילם נואר היתה הכי יפה. הכובע, השמלה, השחור. השחקניות בסרטים של התקופה היו לבושות מדהים. אני מיד רצה לחפש לי כמה סרטים לצפייה ישירה של פילם נואר.

    השבמחק