יום שישי, 4 במרץ 2011

The Queen's Not Dead

בשבועות האחרונים יצא לו להתקל באנשים שלא שמעו שהפאנק מת (כנראה שהוא באמת לא במת) וגרמו לנו לרצות לקרוע את הגרביונים שלנו ולקפוץ על המטוס הראשון ללונדון.


אלה החברים בלהקת "ויויד נוער" אותם צילמנו בשבת שעברה בהופעה בעיר התחתית:

מריה ובוריס, הוא הגיטריסט והיא חברתו, חיילת בת 19 עם המון אנרגיות. הוא בג'קט עור ודוקטור מרטינס, ממש מדים של מוזיקאי, אבל הוא שובר את השחור עם מכנסיים ירוקים מעניינים.
מריה הולכת עד הסוף, מגפיים שחורים גבוהים, רשת על הידיים והרגליים וחגורת ניטים, רואים שהיא נהנת עם הלבוש שלה.

זהו רז, הבסיסט (או מתופף, הספקנו לשכוח), לבוש בגוונים בהירים, חולצה עם הדפס קלפים, ותספורת שהזכירה לנו לפריקון אירי.

וזו נופר הסולנית (יחד עם מריה ששמחה מאוד להצטלם) , המראה המחויט המיוחד שלה, יחד עם השיער הבלונדיני גרם לי לפנות אליה באנגלית כי הייתי משוכנעת שהיא תיירת.


ואם תהיתם בהופעה של מי נתקלנו בהם, אז תכירו את צבי פטרקובסקי (ודארטניאן הקטן), מוזיקאי נפלא. בקרוב הדיסק, בנתיים הצצה: www.youtube.com/watch?v=QmLhOoPym2Y


ובזוג החמוד הזה, דניאל וליאה נתקלנו בלי מצלמה, והתמונה באיכות של פלאפון, עמכם סליחה. אהבנו ביותר את ההעזה, והטוטאליות של המראה, פאנק חסר פשרות.


הבחורה המקסימה הזו הופיעה לפנינו ליד קפה גרג במרכז הכרמל, שליל שישי חשוך, התלהבנו מאוד מהמעיל שלה, שהיה שחור עם סרט, אבל אז היא הציעה להצטלם לעדיו וחפשה חצאית מתוקה שקיבלה מתנה מחו"ל (אנחנו מנחשות שהיא באה מHot Topic- רשת אלטרנטיבית בארה"ב).



2 תגובות:

  1. hey! the sweet girl is shir! so funny.

    השבמחק
  2. היי!
    הוספתי א הלנק שלכן עכשיו לאר שלי ^^


    איזה צירוף מיקרים הזוי, בדיוק היום התחשק לי לשמוע קצת פאנק.

    אני מכירה א רוב האנשים בתמונה (לא ממש אישי אבל ממועדון אלטרנטיבי מקומי) והם באמת מאוד מיוחדים בלבוש (אולי גם כאנשים - לא מכירה כ"כ)

    השבמחק