יום חמישי, 31 במרץ 2011

Friday

לפי מה שמספרת לנו ילדה אמריקאית בת 13, יום שישי הוא יום נפלא. גם אם לא אהבתם את להיט היוטיוב שלה, אתם חייבים להסכים עם האימרה הבסיסית הזו, בעיקר בימי שישי מלאי פעילות אופנתית. דוגמא נהדרת לכך הייתה יום שישי שעבר, שבו נפתחה החנות "הבוטיק הצפוני" בכיכר ספר, ובנוסף נערכה מכירה ביתית של בגדי מעצבות אצל הדס קולודני.

הבוטיק הצפוני, חנותה של הילה שקד, עבר אלינו מנשר, וממוקם מעל קפה גרג בכיכר ספר, מיקום מצוין לדעתנו (אנחנו תמיד בעד חווית קניות שמשלבת טיול רגלי בעיר, שקיות עמוסות וכוס קפה לסיום). החנות קטנה ונעימה ומלאה באוצרות קטנים שמחכים להתגלות.

העיצוב נקי עם נגיעות וינטאג'. הקופה מונחת על שולחן של מכונת תפירה ישנה, .התכשיטים מוצגים בוויטרינת עץ משוק הפשפשים החיפאי, ומעל הראש אהילים מהסיקסטיז.

הבוטיק הצפוני מספק בגדים, תכשיטים ואקססוריז של מגוון מעצבות ישראליות, בינהן: אפרתה, לי אייזן, רוני קנטור, שלומית אופיר, קולולוש, שו שיין, מיכל בן עמי, Layou.

מעצבות ששמות דגש על עיצוב וייצור בארץ. כמו כן ניתן למצוא מעט פריטים מיובאים מהמזרח.

אנחנו שמחות במיוחד על השמלות של רוני קנטור, שעד עכשיו אפשר היה להשיג רק בת"א. כששאלנו את הילה מה הפריטים האהובים עליה בחנות, היא בחרה בתכשיטים של קולולוש שהם "כמו מהאגדות" , והתכשיטים והאביזרים של מיכל בן עמי, שעובדת הרבה בעור ומייצרת תכשיטים לא שגרתיים

כשהגענו הייתה בחנות תנועה ערה, תותים וקוואה. הילה הייתה חייכנית ונחמדה ,וכשהצגנו את עצמנו היא שמחה לספר ולענות על כל השאלות שלנו,

הנה לכם כמה תמונות מהפתיחה החגיגית של הבוטיק:




"הבוטיק הצפוני" שד' מוריה 105 מעל קפה גרג. שעות פתיחה: א-ה 10:00-20:00, ו 9:00-15:00


בהמשכו של היום, ביקרנו גם במכירה הביתית של הדס קולודני ברח' הברושים (באחד הבתים היפים ביותר בחיפה). לבלוג רומן ארוך עם המכירות של הדס, שהיא עורכת אחת לכמה חודשים בחיפה המולדת ובשאר הזמן היא בת"א. הדס היא מעצבת וסטייליסטית, במכירות שלה אפשר למצוא מבחר של בגדים ותכשיטים מהקולקציות החדשות של מעצבות שונות מת"א ובהן הבגדים שלה, של רוני קנטור (כאן התחילה האהבה שלנו) איילת שחר, אביבה זילברמן, שלי דהרי, blush.

המכירות תמיד נעימות, עם מוזיקה טובה ועוגיות גרנולה ממכרות, והדס מציעה את שירותי הסטיילינג שלה בחיוך. מבטיחות להודיע על המכירה הבאה לפני שתתקיים!

בהזדמנות זו אנחנו מאחלות להדס המון מזל טוב לרגל חתונתה!




הדס והבובה, לובשות את עיצוביה.

גורן, אחותה של הדס, בשמלה של Blush ונעליים של Liebling.

מאיה שצילמנו במכירה, בחצאית מגניבה ונעליים מH&M

חגורות ועוגיות גרנולה

הבית היפייפה ברח' הברושים.

סופשבוע נפלא לכולם!

2 תגובות:

  1. איזה כייף שבאתן, אשמח לראותכן שוב :) נשיקות. הילה - הבוטיק הצפוני

    השבמחק
  2. תמיד כיף שאתן מגיעות, הפוסט מקסים ותודה על הפירגון והאיחולים. נשיקות, ונתראה במכירה הבאה : ) שלכן, הדס

    השבמחק