יום שני, 27 ביוני 2011

סתם יום של חול

מחצית הבלוג נטשה את חיפה לחודש לטובת העולם הגדול. ואני (איילת) נשארתי פה בארצנו המתחממת, עסוקה בשגרת חולין ומשתדלת לא לקנא.

ובעצם, הבלוג עסוק בצילום אנשים מיוחדים עם מלבושים לא שגרתיים, אך רוב האנשים יוצאים אל שיגרת יומם בבגדים פשוטים, בעיקר טי שירט וג'ינס כשמטרת העל היא פרקטיות. האמת היא שגם את הפרקטיות אפשר להפוך למיוחדת ונעימה, גם אם רק כדי לגרום לעצמנו עניין ושמחה.
לי אישית קורה שהתלבושת המקריות שאני לובשת רק כדי ללכת לעבודה וחזרה הן הכי יפות ומקוריות.

ליקטתי דוגמאות של אנשים שגורמים לימי החול להיות פוטוגנים במיוחד.

זהו אורי, בעל בלוג האופנה "Modello", שמאוד שמחתי לפגוש. הוא שילב בין הצבעים כחול וצהוב מה שגרם להופעה להיות שמחה וקיצית. הקיפול הלא שגרתי של הגי'נס מייצר עניין ועל הנעליים בכלל לא צריך לדבר. משגעות.
חולצה- מאבא, משקפיים- אקס ריי, חגורה-ברשקה, מכנסיים- זארה, נעליים- בהונות


והנה אושייה חיפאית. הסטייליסטית יעל תל, שבין היתר כותבת לכולבו. צילמתי אותה ביום בו היא באה לצלם אותי למדור שלה בעיתון, והנה אני עושה אותו דבר.
היא לובשת טי שירט וג'ינס קצר ומה שמייחד אותה הם הצבעים הבוהקים ותשומת הלב לפרטים (כמו הפפיון שחוזר על עצמו בשרשרת ובכפכפים).

חולצה- H&M, מכנסיים- זארה, שרשראות- דיווה וH&M, משקפיים- ריי באן, תיק- twentyfourseven, כפכפים- מליסה לקסטרו.


את הנערה הזו צילמנו יום אחד באניצ'ה. כשביקשנו ממנה להצטלם היא מילמלה "כמו תמיד". המתלבשת המוצלחת הזו כנראה נתפסה בעדשותיהם של בלוגרים רבים, אבל היא באמת שווה. החולצה (שעל רוב האנשים הייתה נראית כמו פיג'מה מהאייטיז) גזורה בצורה משונה ומעניינת, יחד עם חצאית מיני שמדגישה את הגזרה. תיק וינטאג' שמור היטב ונעליי גנגסטרים. אקלקטי ומוצלח.
לצערי שותפתי לבלוג כתבה את הפרטים ולכן אני לא יודעת את שמה.
הבגדים כולם יד שניה והנעליים מגזית.

תכירו את הילה אחותי. אני לא משוחדת בכלל ויכולה להבטיח שהיא בת ה12 המגניבה ביותר בארץ.
היא משלבת בים צבעים וטקסטורות בצורה פושעת ממש ובכל זאת מצליחה להיראות קולית ומיוחדת.
היא חובשת כובע שקנתה בפריז, משקפי שמש מדוכן "שאנטיפי" בגרנד קניון. חולצה שגנבה מהארון שלי (ועליה היא שמלה), טייץ מהדר ונעלי אולסטר.
יומיומי, אבל מטורף.

ואם כבר ילדים, את המשפחה הזו צילמתי בגן שמואל. קודם פגשתי את הבת, ליאור, והתאהבתי בה ובשמלה שלה. שמלת חלומות ממש. שמחתי עוד יותר לראות גם את האם, מירב, וגם היא בחולצה מנוקדת שתואמת את ביתה. אוי הנחת שהרגשתי. שתיהן נראות מוכנות לפיקניק בפארק.

המשך שבוע שגרתי ונהדר לכולם!

תגובה 1: