יום שישי, 12 באוגוסט 2011

בגדי קיץ נישאים ברוח

עבר כמעט חודש מאז שעידכנו את הבלוג לאחרונה. הספקנו לטייל בחו"ל, לנוח, למות מחום, להתרוצץ ולבקר בכמה אוהלים, ממש כמו רוב העם. אבל לא שכחנו לצלם ולתעד את האנשים המעניינים שחלפו על פנינו (גם בחו"ל, אבל זה סיפור לפוסט אחר). בקיץ נוטים הישראלים לפשוט מעליהם כל פיסת בד מיותרת, ובדרך כלל השיטה מותירה אותם בגופיית סבא/חולצת סיום קורס ומכנסי ים קצרים. אבל יש גם כאלה שלא נכנעים לחמה הקופחת ומקפידים על מראה אופנתי ומעניין, על אף היותו פרקטי לימי השרב.


ראשונה הפעם היא יהלי. כרגע בחופש, ובספטמבר תלמידת כיתה ב'. על אף גילה הצעיר היא מתעניינת באופנה, ושמה לב לפרטים קטנים.
אוברול- "סלקשיין", משקפיים- רונית פירסט, שרשרת תליון סרטן- שוק שנערך בקייטנה, סנדלים- ריפליי

המכנסיים הקצרים מגיעים אלינו בהמון צורות וצבעים ויכולים להתאים לגדולים ולקטנים. ברחוב מסדה צילמנו את ולרי, לבושה במכנסיים צהובים עם נקודות קטנות, שמתנגש בחינניות עם הגופייה המנוקדת שלה. מראה פשוט וקולי ביותר.
הכל מהחנות שלה ברחוב הרצל- "זוהרית"

תמר צולמה בסופר פארם, גם היא במכנסונים, אבל השילוב עם החולצה השחורה והמכופתרת, תיק וינטאג' וכן, גם כוס קפה יוצר מראה מחויט ורשמי למחצה. עוד נציין שאהבנו מאוד משקפי הראייה, חצי שחורים חצי שקופים.
חולצה- זארה, תיק- וינטאג' מלונדון, משקפיים- שאנל, קפה- גרג.
(אם אתם חושבים שהיא מוכרת לכם מאיפושהו- אתם לא טועים, אבל לא נגלה לכם).

הזוג האהוב עלינו (עד כה) בקיץ זה, הם נדב ועינת. לבושים בפשטות מתוקה, אבל בכל זאת שיקיים. הוא בגופיית פסים מדליקה, ומכנסי ג'ינס מעל הברך (אורך מעולה לגברים). והיא בחצאית וינטג'ית
מנוקדת שמחמיאה לה מאוד.
עינת- הכל משווקים ברחבי הארץ והעולם
נדב- חולצה מניו אורלינס ותיק שלקח מסבא.

ועוד בחורה שקיבלה משהו בירושה. מירי לובשת שמלת קיץ חיננית שמתאימה לה כמו כפפה, אותה חילצה מבין פריטים שאמא של חבר שלה עמדה לזרוק. אין מה לומר, פשוט מציאה.
את הסנדלים המקסימים קנתה ב"מוריאל".
אתם יכולים לנחש איפה צילמנו את יעלי? בשמלה מושלמת ליציאה בערב קיצי, עם המון הקפדה על פרטים: החגורה, הנעליים והתיק מתאימים בדיוק מושלם. וגם התספורת נפלאה. בקיצור- אהבנו.
השמלה- Urban Forest

ואחרונה חביבה, ניקי. היא צולמה במקום האהוב על הבלוג- מחכה לכרמלית! שמלת מיני מדליקה, ששודרגה ע"י הגרביים הארוכות והסניקרס, וגם שרשרת מדליקה. מראה אורבני ושובב.
שמלה- בילבונג

עוד רצינו להזכיר שהיום ומחר מתקיימת מכירה של הדס קולודני ברח' הברושים 11, קומה ב (ממש ליד הסינמטק). המון מעצבות שוות כמו רוני קנטור, מיכל בן עמי, "קאלה" וכמובן של הדס עצמה. תמיד כיף ונעים במכירות שלה.

סופ"ש נהדר!

2 תגובות:

  1. אחלה בלוג !!!
    תודה לאיילת החמודה שצירפת אותי לבלוג האופנתי שלך , למרות שאני רק ילדה קטנה .אני מאוד אוהבת אופנה ואשמח להצטלם שוב .
    תודה יהלי

    השבמחק
  2. וואו יהלי בדקתי את הבלוג (הכל כך לא מעודכן) לגמרי במקרה, והתפלאתי לראות תגובה כל כך טרייה! צילמתי אותך כי נראית מתוקה ומעניינת, ואני בטוחה שגם עכשיו את עדיין כזאת!
    אם הבלוג יתחדש פעם (אני גרה בירושלים עכשיו, אבל מגיעה לחיפה די הרבה) אצלם אותך שוב בשמחה.

    איילת

    השבמחק