יום חמישי, 10 בפברואר 2011

Black is the new Black?

הצבע השחור, הוא אפילו לא באמת צבע, ובכל זאת כולם אוהבים אותו, הוא תמיד עדכני ותמיד פופולרי. למה? כי הוא מחמיא, כי הוא מתאים להכל, ופשוט קל כל כך ללבישה.
המצולמים שלנו הפעם לוקחים את הצבע ומשתמשים בו ליצירת מראה ייחודי ומעניין.


ג'סיקה, בטיול עם בנה רפאל, שוברת את השחור של המעיל החצאית והנעליים עם גרביונים בורוד זוהר ועליהן רשת שחורה. התעוזה של הגרביונים מבליטה גם את שאר הבגד (המעיל בחיתוך המיוחד והצעיף המפוספס) והופכת את השחור לנועז ומיוחד.

את אור תפסנו כשהוא ממש מיהר, ובכל זאת הסכים להצטלם עם מעיל העור השחור הארוך שלו (יש שיאמרו בסגנון מטריקס). הסגנון עלול להיות קשוח מאוד, אבל החיוך על הפנים (שהיה שם גם לפני המצלמה) גורם לנו להבין שהוא בכלל לא.

וממעיל עור אחד לאחר. רעות שצולמה בלב המפרץ, בחנות טוונטי פור סבן (התיק והנעליים נקנו שם), לובשת מעיל עור שחור קצר, ויוצרת סגנון אקלקטי שמשלב כ"כ הרבה טרנדים של העונה. השמלה בבז', הנעליים הצבאיות, המעיל והתיק שמזכירים אופנוענים. אין מה לומר, הבחורה מעודכנת.


טל, הידועה בכינויה טולה, בחורה מגניבה באמת, צלמת ומעצבת. לובשת טוניקה שובבה, יחד עם טייץ שחור ושיער באותו הצבע, ויוצרת מראה של באד- גירל שובת לב.

ולסיום, נחמה, לבושה בחולצה שחורה עם פאייטים שתפרה בעצמה, ומשקפי שמש חתוליות גם הן מעשה ידה. היא מוצאת מסגרות בשוק הפשפשים, מתקינה להן עדשות ומעצבת אותן מחדש.
צורת המשקפיים החתולית (משנות החמישים) עושה קאמבק הקיץ הזה, אבל נחמה כמובן לובשת אותן כבר שנים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה