יום שלישי, 5 באפריל 2011

אביב.קיץ.סתיו.חורף.אביב

הגענו לזמן הזה בשנה – קצת לפני החמסינים וקצת אחרי הרדיאטור והפוך (למרות שעודנו מודים על קיומם בלילות) – שכמעט ואי אפשר לדעת מה יביא כל יום: גשם, שמש, סערות או רוחות מן המדבר. אולי אפילו כולם ברצף. זוהי תקופה שמאוד קשה לדעת מה ללבוש, מה שמעיב על הסטייל של רבים. האפשרויות נעות בין לצאת בשמלה קיצית שתביא לרעידות בלתי רצוניות מהצינה החודרת והרוח המנשבת לבין מעיל, צעיף ומגפיים שעלולים לגרום לנו לקלל את השמש שזה אך הפציעה. השיטה המבטיחה להימנע מכל האי נעימות הזו מוכרת לנו עוד מימי הטיולים השנתיים והיא להתלבש בשיטת הבצל.


הנה כמה אנשים שעושים את זה בסטייל..


בגברת החייכנית הזו נתקלנו בטיול בטיילת לואי. היא לובשת חצאית מחויטת בעלת שיק נצחי, ביחד עם ז'קט ג'ינס קליל המגן מהבריזות המגיעות בתדירות גבוהה מהמפרץ. את המראה המעט שמרני ואחיד הזה היא שוברת עם נעלי אולסטר בצבע שובב.


יעל (לולה) חברתנו היקרה – מוכנה לכל מזג אוויר שיבוא! בשמלה קיצית שרכשה בניו-יורק, חגורת פרפר ומעיל- גם הם מארה"ב, קרדיגן זהב מאניצ'ה וגרביונים מהממים (שהתגלו כלא מחממים באמת).


את שני הבחורים המקסימים האלה הקמנו מכיסאותיהם ב"מנדרין" במרכז הכרמל והם שיתפו פעולה בשמחה. נועם בז'קט בסגנון צבאי-קליל כמיטב הטרנדים של החורף וג'ינס שמתאים לו ביותר (נחמד לנו לראות גברים במכנסיים שלא רחבים עליהם בכמה מידות..) ונעליים עם שרוכים בשני צבעים למען הוספת אמירה אישית. חברו גיא בנעלי "ונס" משובצות וחולצת פסים. זה לא אמור לעבוד, אבל זה עובד מעולה!


מאיה היא מלצרית בקפה "נטו" במרכז והיא הצטלמה בשמחה ועם חיוך רחב ומקסים. רואים שיש לה אידיאולוגיה בכל הנוגע לבגדים שלה – את החולצה מצאה בשוק הפשפשים בחיפה, שמי שלא יודע, כל השאריות מהסוף שבוע העמוס (שמומלץ אף הוא) נמכרות כמעט בחינם או ניתנות בראשון בבוקר. את הוסט רכשה בחנות יד שנייה בקינג ג'ורג' בתל אביב.


יש אנשים עם סגנון אישי לא מתפשר – לא בפני מזג האוויר ולא בפני אף אחד אחר – כמו הבחורה הזו שהזדמנה לאניצ'ה. בוהו/הודו שיק שהיא נושאת עם המון חן, שמלה קיצית ומעליה ומתחתיה המון שכבות של בדים ותוספות.


רק תראו את העגילים שלה!

בהחלט אהבנו ...


לתשומת ליבכם/ן - הבלוג יוצא לאתנחתא קלה למען עתידו האקדמי ויעדר מהנוף הממחושב שלכם כשבועיים.

זה לא אומר שאנחנו מפסיקות לצלם, אז תמשיכו להיות מהממים ולצאת לטייל ברחובות - אולי נפגש...